Categorías
Arquivo
- Agricultura Alimentación Anonymous Arquitectura Astronomía Blogs para curiosear Bos desexos Cerebro Cine Darío e Breixo Economía Educación Frutais Futuro Historia Humor Indignados Libros Lingua Literatura Medios de comunicación Monte Comunal Natureza Poesía Política Procomún Publicidade Sidra Socioloxía Software libre Tradicións Viaxes Xadrez
Os nosos blogs
Arquivos diarios: 12/11/2018
LOUIS ALTHUSSER (1918 – 1990)
Nasceu em Argel, onde viveu até 1930. Permaneceu cinco anos preso num campo de concentraçón nazí. Estudou em París e foi catedráctico no Collége de France. Em 1965, organizou um seminário que mudou a interpretaçón da obra de Marx (“Lire le Capital”) e publicou A Revoluçón Teórica de Marx, tornando-se um dos marxistas mais estudados do mundo. Esteve em tratamento psiquiátrico, devido a depressón, durante toda a sua vida. Em 1980, nunha crise maníaca, estrangulou a sua mulher. Nos seus últimos anos de vida, escreveu unha autobiografia que foi traduzida com o título O Futuro é Muito Tempo.
carlos fernández liria
Publicado en Uncategorized
ANTONIO GRAMSCI (1891- 1937)
Viveu unha infáncia marcada pela pobreza e pela doença. Militou no Partido Socialista Italiano e, xuntamente com Togliatti, em 1919 criou a revista Ordine Nuovo. O desenvolvimento da Revoluçón Russa levou-o a fundar o Partido Comunista Italiano, sendo o seu representante em Moscovo. A chegada de Mussolini ao poder obrigou-o ao exílio e á clandestinidade. Regressou como deputado em 1924, protexido pela imunidade parlamentar, mas a ditadura fascista deteve-o em 1926. Passou na prisón o resto dos seus dias, em condiçóns terríbeis e doente de tuberculose. Aí escreveu os seus famosos Cadernos do Cárcere, a sua obra mais importante. Faleceu por non ser transferido para o hospital de modo a receber os cuidados de que necessitava.
carlos fernández liria
Publicado en Uncategorized


