. Graças a unha hervinha ventureira, que tem um leite cor de laranxa e sabor amargo de fel, salvei eu a minha vida de médicos e mortandades.
. Tudo começou quando repunha no seu lugar unha pedra arrancada por unha besta mecânica que passou polo caminho do Búcio, de súpeto sentin um monton de picadelas indiscriminadas, propinadas por furibundo enxame de vespas. A minha central de processo de datos, sacou a informacion de liscar escopeteado.
. Nestes casos, eu tinha sempre preparado um remédio de emerxencia, que consistia em despectivamente mexar sobre as feridas, e que sempre até enton me dera excelentes resultados. Mas desta ves a cousa complicou-se, despois de orinar um dia enteiro sobre o dedo, a doença non remitia, mais bem se exacerbou de tal maneira, passando a inchazon do dedo para a man, e traspassou a fronteira do pulso para invadir o brazo. Com a agravante, de que a falta de hixiene do dia anterior, fixo brotar no lugar da picadura um demoníaco ser chamado herpes.
. Quando a alarme saltou, xa non se podia recorrer á Bruxa, pois foran todas mortas pelos cristianos, a última que pervivia oculta nas Chans do Campo do Mouro, non foi quem de vencer a idade e acabou tamen por fenecer coitada, e com ela toda a sua sapiencia.
, Bom, aí, confesso que xa estaba disposto a visitar o feiticeiro branco, que mora alá nas Urxencias. Mas querendo evitar a exposicion pública desta feia maleita e tamen a super-dose de droga que consequentemente me irian espetar, acordeime da sempre amiga Celidónia, e dixen eu cá para os meus botons, esta gaxa é muito capaz de matar dum só golpe toda esta caca.
. Efectivamente. Ela, parou o alastramento da inflamacion galopante, e cabalitada sobre as costas do fedorento herpes xa nono deixou respirar.
. E, digo eu, como poideron os nossos agudos proxenitores, que foron capaces de trocar os móveis de madeira pela formica, e de cambiar o couro pelo SKY, e para os quais o “Anis del Mono” era unha das “SETE MARAVILHAS DO UNIVERSO”, deixar desaparecer todas estas Sabedurias Ím-píricas (dos palabras).
Eira Comunal.