Arquivos diarios: 29/01/2012

Redes – A orixe das especies

Eduard Punset entrevista a un dos maiores expertos mundiais en bioloxía evolutiva, Mark Pagel, da Universidade de Reading, sobre cómo xorden as especies, sobre o significado do altruismo e sobre a evolución das linguas.  Emitido  17/04/2011

Redes – Los orígenes de las especies.

AS RADIACIONS ELECTROMAGNETICAS

A alarma saltou neste turbio asunto, quando se detectou unha elevada mortandade entre empregados das companhias electricas, frequentemente expostos a campos electromagneticos elevados.
Cuidadinho com as antenas poderosas, e sobre tudo com a telefonia movil, pois a factura a pagar pode ser enorme. As antenas perto de escolas deben ser vanidas. Os aparelhos de television, son só de por si altamente perigosos, xa sem entrar em contidos de programacion cousa superlativamente mais danada.
Os ordenadores para nenos, pois eles merecen penso eu, ser protexidos deste engrenaxe infernal, que os cega tan novinhos. Os radiadores de calefacion, os micro-ondas crematorios, que nos achicharran por dentro ocultamente. Tudo silenciado por intereses inconfesáveis, ondas que nos traspa a alma, que tornan os nossos pobres cerebelos cinza.
Os cancros de cerebro, as leucémias, as pérdidas de memória, son consequencias ocultadas de muitos sacrificios humanos, ofertados no altar dos negócios fáceis, que no fundo da verdade non benefician a nada que pena valha.

Léria Cultural

ODE A BRAVURA

Falando Joao Guimaraes Rosa, dos homens cuxa forma de vida era a coraxem, xentes duras e acostumadas á guerra, capaces de enfrentar reximentos do exército, como nos velhos Sertoes de Euclídes da Cunha. Um dos Cangaceiros, correu com as mans abertas na direcion do canhon militar, e agarrandose a el escangalhouno polo chan adiante.
Outro dos episodios narrados no Grande Sertao Veredas, o prototipo do homen que non verga foi a do Xagunzo que caindo por um barranco abaixo, em noite de terrível bebedeira, non dobrou a cabeza, sendo encontrado morto meio metro enterrado na lama.
Tamen Bettancourt, filha de xefe Xagunzo, e mulher preparada para a guerra, morreu lutando na faca, vingando a morte do seu pai, em multitudinário combate corpo a corpo, que findou em carnificina total.
As lutas a Coitelo e Caetra, autentico ritual guerreiro da nossa terra, cuxa pervivencia se adivinha na Arxentina dos Gaúchos, golpeando sempre de baixo para arriba, a capa enrrolada na man, ainda que a Caetra tamen se convertia inesperadamente em temível arma ofensiva.
Vai esta, na memória de todos os brabos guerreiros Celtíbericos.

Léria Cultural

A CIVILIZACION DOS PLASTICOS

¡¡Cuidado!!

Quase todos os plásticos som feitos apartir do petróleo, um producto bastante merdento por certo.
Ha diversos tipos de plásticos, e aseguramos que son todos de armas tomar.
Non se degradan, porque fican enterrados e non entran em contacto com o ar e a lus, quando se queiman soltan tamanha pestílencia fedorenta, que ademais vai acompanhada de substancias cancerixenas, principalmente dioxinas.
A sua recíclaxe é um quebra cabezas, pois non podem misturarse diferentes tipos de plástico, e ó non estaren etiquetados para poder separalos a labor resulta difícil.
O Cloruro de Polivinilo (P.V.C.), é usado na embalaxem de alimentos, garrafas d’agua, brinquedos, vestidos, baldosas, bolsos, cortinas, e muitos outros fins. E pura e simplesmente cancerixeno.
O Polietileno, é suspeitoso de provocar cancro, utilizase para fabricar tapetes, pastilhas elásticas, copos, recipientes de comida, brinquedos e bolsas de plástico.
O Poliestireno, utilizado em embalaxems, envases sem retorno, copos e pratos, envoltórios de comida. Contaminan o alimento pola emanacion de estireno, podem irritar os olhos, o naris e a garganta, tamen causa somnolencia.
Quase todos tenhen Ftalatos, elemento engadido para aumentar a sua flexibilidade. Os Ftalatos estan relacionados com anormalidades no útero, reducion da quantidade e qualidade do esperma, podem assimismo lesionar o fígado e os testículos
Procuremos, para nosso bem, utilizar os anteriormente referidos o menos que poidamos, salud.

Léria Cultural

ENCOMIO DA PREGUIÇA

Quando Shopenhauer fala sobre qualquer tema, sexa el qual for, difícilmente habera alguem que o poida facer melhor.
O seu xénio verdadeiro e maxistral, levantouse em defensa da preguiça, a qual nunca deveria ter sido catalogada como um defeito, mas sempre como unha magnifica virtude.
Cada ves que esta bendicion se abateu sobre a humanidade, foi para poupala ó sufrimento. Quantas vidas se salvaron por haber quedado dormido um general qualquera, quantas mortes evitadas por non se haber tomado a moléstia, muitas fadigas poupadas por deixar para manhan.
Afirmaba tamen, que um deberia manter no mais absoluto segredo qualquer invento que por acaso fixera, pois esteba seguro que por mais benéfico que este fora para toda o Humanidade, seria utilizado no pior sentido imaxinável pelos homes sedentos de poder, e cargados de estúpides, acabando por servir para o contrário daquilo para o que fora criado.
Que a Clemente, a Misericordiosa preguiça, brilhe no firmamento das virtudes, com todo o deslumbrante brilho dunha ninfa primorosa.

Aforismói